בית הספר למדעי הלמידה ומנהיגות בחינוך
התכנית למנהיגות ומדיניות בחינוך
Program for Leadership & Policy in Education
قِسْمُ اَلْقِيَادَةِ وَالسِّيَاسَاتِ اَلتَّرْبَوِيَّةِ
סגל התכנית
פרופ' קלרה סבג
פרופ' קלרה סבג מרצה בתוכנית לחינוך, חברה ותרבות
תחומי מחקר: פרופ' קלרה סבג חוקרת תפיסות של צדק בארגוני חינוך שונים ובמשפחה עם דגש מיוחד על ישראל. כמו כן, אני בוחנת וכיצד התפיסות הללו משפיעות על מגוון רחב תחומים כמו רווחה אישית ומשפחתית, התנהגות פרו-חברתית, תפיסות של אזרחות וכדומה
פרסומים נבחרים:
Sabbagh, C., & Schmitt, M. (Eds.). (2016). Handbook of Social Justice Theory and Research. New York NY: Springer. Pp. 600
Sabbagh, C. (Forthcoming) Justice in Diverse Education Spheres: State and Globalized Schools, Non-Formal Education and the Family. New York: Oxford University Press
Sabbagh, C. (2017). Israeli Groups’ Entitlement to Social Rights: Views of Israeli Jewish and Arab Teachers. International Journal of Sociology, 47(4), 259-277.
Sabbagh, C., & Resh, N. (2018). World Culture and Social Justice in a Divided Society: Evaluations of Israeli Jewish and Arab Teachers and Students. Globalisation, Societies and Education, 16(4), 494-514.
doi:10.1080/14767724.2018.1512046
Sabbagh, C. (2019). “Glocal” Neoliberal Trends in Israeli Education: The Case of Religionization. International Journal of Educational Development, 68, 88-95.
Binhas, A., & Sabbagh, C. (2020). Immigration Policy Vis-à-Vis Teachers’ Views Regarding Immigrant Students: the Israeli Case. Multicultural Education Review, 1-19. doi:10.1080/2005615X.2020.1756089. (Authors listed in alphabetical order).
Sabbagh, C., & Golden, D. (2020). Distributive Justice in Family Relations. Family Process. doi:http://dx.doi.org/10.1111/famp.12568. (Equal contribution)
פרטים ליצירת קשר:
(52867) 04-8240867
קישור לבלוג האישי